Основні завдання науково-методичної роботи педагогічного колективу на І етапі роботи над науково-методичною проблемою :
• Впровадження компетентнісного підходу до організації навчального процесу та системи оцінювання контролю за рівнем навчальних досягнень.
• Науково-методичне керівництво роботою на І етапі провідної обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».
• Використання оптимальних методів методичної роботи з педагогічними кадрами, адекватних сучасним цілям і змісту науково – методичної діяльності.
• Широке використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та управлінській діяльності.
• Впровадження ефективних технологій підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання.
• Зміцнення фізичного, психічного та психологічного учнівської молоді, запровадження здоров’я зберігаючих освітніх технологій в навчально-виховному процесі.
• Моніторинг якості навчання та розвитку творчої компетентності школяра.
• Формування позитивної мотивації до навчання та вибору майбутньої професії.
• Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
• Розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.
Методичні заходи щодо роботи над І етапом обласного науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості.»
1.Семінари –практикуми та семінари –тренінги :
• «Визначення та умови розвитку креативної особистості.» (жовтень 2010),
• «Метод дискурсії у вихованні морально-духовних якостей інноваційної особистості»(грудень);
• «Порт фоліо як інструментарій формування ключових компетенцій , оцінки та рефлексії діяльності сучасного вчителя» (лютий),;
• »New challenges and new strategy» - мовне порт фоліо – один із найефективніших інструментів розвитку в учнів здатності до само оцінювання в іншомовному навчанні»(березень).
2.Психолого-педагогічні семінари- практикуми :
• «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості –діагностичний етап роботи над проблемою «(жовтень);
• «Позитивне мислення та його роль у формуванні креативної особистості педагога «(грудень).
3.Декада методичної роботи «Краетивний урок у сучасній школі.» (лютий - березень).
4.Шкільний конкурс педагогічної майстерності класних керівників «Почерк майстра».
5.Педагогічні читання «Православна культура у системі навчання та виховання особистості»(квітень).
• Керівник НМР – Ткаченко Н.О., директор КСШ № 71
• Заступник керівника НМР – Мельник О.В.
• Керівник школи молодого вчителя – Мітроніна Т.Ф.
• Секретар атестаційної комісії – Сопко Л.Я.
• Координатор з методичної роботи початкової школи – Павліченко О.О.
• Практичний психолог – КандауроваІ.В.
• Завідуюча бібліотекою – Кузнєцова Н.П.
• Рижук Є.М. – керівник ШМО вчителів іноземних мов;
• Дугніста М.В. – керівник ШМО вчителів української мови та літератури;
• Висоцька Л.С. - керівник ШМО вчителів суспільно-гуманітарних наук ;
• Сидоренко Н.Г. – керівник ШМО вчителів початкової школи
• Турасова І.М. – керівник ШМО вчителів природничих наук ;
• Науменко В.В. – керівник ШМО вчителів фізичного та трудового навчання , ОБЖ;
• Гострик В.В.– керівник ШМО вчителів фізики , математики та інформатики;
• Пивоварова О.С.. – керівник ШМО класних керівників.